Dizajn časopisa
Dizajn časopisa
Kofer

Rhita

Kofer Montaža i demontaža dizajnirani zbog održivosti. S dizajniranim inovativnim sustavom šarki, 70 posto dijelova je smanjeno, nema ljepila ili zakovice za pričvršćivanje, nema šivanja unutarnje obloge, što ga čini lakšim za popravak, a smanjenih 33 posto količine tereta, na kraju, produžite kofer životni ciklus. Svi se dijelovi mogu kupiti pojedinačno, za prilagođavanje vlastitog kofera ili zamjenu dijelova, nije potreban povratni kofer za popravni centar, štedi vrijeme i smanjuje ugljični otisak.

Metalna Stolica Na Otvorenom

Tomeo

Metalna Stolica Na Otvorenom Tijekom 60-ih, vizionarski dizajneri razvili su prvi plastični namještaj. Talenat dizajnera u kombinaciji sa svestranošću tvari doveo je do njegove neophodnosti. I dizajneri i potrošači postali su ovisni o njemu. Danas znamo njegove opasnosti po okoliš. Ipak, terase restorana ostaju napunjene plastičnim stolicama. To je zato što tržište nudi malo alternative. Svijet dizajna i dalje je rijetko naseljen proizvođačima čeličnog namještaja, čak ponekad objavljuju modele s kraja 19. stoljeća ... Ovdje dolazi rođenje Tomea: moderna, lagana i čelična stolica.

Umjetnički Prostor

Surely

Umjetnički Prostor Ovo je umjetnost, casual i maloprodaja, koje se sve kombinira u jednom prostoru. Budući da je arhitektura tvornica konfekcijskih kuka za odjeću u zemlji. Čitava zgrada zadržava bodljikavu teksturu zida, jer slojna tekstura prostora stvara drugačiji kontrast s vanjskim, stvara i prostorni doživljaj. Napuštajući previše tvrdi ukras, upotrijebio je neki mekani ukras za prikaz koji je stvorio opuštajući osjećaj. Kontrast između stvaranja i rane faze fleksibilniji je za održivi razvoj prostora u budućnosti.

Identitet Marke

Pride

Identitet Marke Za izradu dizajna branda Pride, tim je koristio istraživanje ciljne publike na nekoliko načina. Kad je tim radio dizajn logotipa i korporativnog identiteta, uzeo je u obzir pravila psiho-geometrije - utjecaj geometrijskih oblika na određene psiho-tipove ljudi i njihov izbor. Također, dizajn je trebao izazvati određene emocije među publikom. Da bi postigli željeni rezultat, tim je koristio pravila utjecaja boje na osobu. općenito, rezultat je utjecao na dizajn svih proizvoda tvrtke.

Prodajni Centar

Shuimolanting

Prodajni Centar Kineski stil ovog slučaja prihvaća tamno kaveni crveni mljeveni kamen na tržištu i prazno prirodno osvjetljenje podnog prozora, tvoreći kontrast svjetla i sjene, virtualnog i stvarnog. Virtuelne i aluminijske rešetke od drveta, komadi listova bakrenog umjetničkog lotosa na mjestu s kojeg se nalazi voda i kineska umjetnička instalacija strukture znakova u području odmora točka su "dvorišta orhideja s tintom"; slučaj. Konkretno, upotreba novih materijala od malih boginja, u običnom naglasku izvanredna, ali i domišljato smanjuje troškove površine.

Kupaonica Izlog

Agape

Kupaonica Izlog Da bismo se razlikovali od običnog izložbenog prostora, taj prostor definiramo kao pozadinu koja može naglasiti ljepotu robe. Ovom definicijom želimo stvoriti vremensku fazu da roba može sijati spontano. Također stvaramo vremensku os da bismo prikazali da je svaki proizvod koji se pokazao u ovom prostoru napravljen iz različitih vremena.