Dizajn časopisa
Dizajn časopisa
Drvena Igračka

Cubecor

Drvena Igračka Cubecor je jednostavna, ali zamršena igračka koja izaziva dječju moć razmišljanja i kreativnosti te ih upoznaje s bojama i jednostavnim, komplementarnim i funkcionalnim elementima. Pričvršćivanjem malih kockica jedna na drugu, set će biti gotov. U dijelovima se koriste različiti jednostavni spojevi uključujući magnete, čičak trake i igle. Pronalaženje veza i njihovo međusobno povezivanje, dovršava kocku. Također jača njihovo trodimenzionalno razumijevanje uvjeravajući dijete da dovrši jednostavan i poznat volumen.

Abažur

Bellda

Abažur Viseća abažura koja se jednostavno ugrađuje i jednostavno stane na bilo koju žarulju bez potrebe za ikakvim alatom ili električnom stručnošću. Dizajn proizvoda omogućuje korisniku da je jednostavno stavi i skine sa žarulje bez puno truda kako bi stvorio vizualno ugodan izvor rasvjete u proračunu ili privremenom smještaju. Budući da je funkcionalnost ovog proizvoda ugrađena u njegov oblik, cijena proizvodnje je slična onoj za običnu plastičnu saksiju. Mogućnost personalizacije prema ukusu korisnika slikanjem ili dodavanjem bilo kakvih ukrasnih elemenata stvara jedinstven karakter.

Marketinški Materijal Događaja

Artificial Intelligence In Design

Marketinški Materijal Događaja Grafički dizajn pruža vizualni prikaz kako umjetna inteligencija može postati saveznik dizajnerima u bliskoj budućnosti. Pruža uvid u to kako AI može pomoći u personaliziranju iskustva za potrošača i kako je kreativnost na nišanu umjetnosti, znanosti, inženjerstva i dizajna. Konferencija umjetne inteligencije u grafičkom dizajnu je trodnevni događaj u studenom u San Franciscu, CA. Svaki dan je radionica dizajna, razgovori različitih govornika.

Vizualna Komunikacija

Finding Your Focus

Vizualna Komunikacija Dizajner ima za cilj prikazati vizualni koncept koji demonstrira konceptualni i tipografski sustav. Stoga se kompozicija sastoji od specifičnog rječnika, točnih mjerenja i središnjih specifikacija koje je dizajner uzeo u obzir. Također, dizajner je imao za cilj uspostaviti jasnu tipografsku hijerarhiju kako bi uspostavio i pomicao redoslijed u kojem publika prima informacije iz dizajna.

Jahta

Atlantico

Jahta Atlantico duga 77 metara je jahta za razonodu s prostranim vanjskim prostorima i širokim unutarnjim prostorima, što gostima omogućuje uživanje u pogledu na more i kontakt s njim. Cilj dizajna bio je stvoriti modernu jahtu bezvremenske elegancije. Poseban fokus bio je na proporcijama kako bi profil bio nizak. Jahta ima šest paluba sa sadržajima i uslugama kao što su heliodrom, tender garaže s gliserom i jetski. Šest apartmanskih kabina prima dvanaest gostiju, a vlasnik ima palubu s vanjskim salonom i jacuzzijem. Postoji vanjski i unutarnji bazen od 7 metara. Jahta ima hibridni pogon.

Branding

Cut and Paste

Branding Ovaj komplet alata za projekt, Izreži i zalijepi: Prevencija vizualnog plagijata, bavi se temom koja može utjecati na svakoga u dizajnerskoj industriji, a ipak je vizualni plagijat tema o kojoj se rijetko raspravlja. To bi moglo biti zbog dvosmislenosti između preuzimanja reference sa slike i kopiranja s nje. Stoga, ono što ovaj projekt predlaže jest podizanje svijesti o sivim zonama koje okružuju vizualni plagijat i to pozicioniranje u prvi plan razgovora o kreativnosti.